Середа, 24.04.2024, 23:02 | Головна | Реєстрація | Вхід | |||||
СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ м.Білої Церкви |
Меню сайтуКалендар
ПошукМова сайту
Наше опитуванняАрхів... |
Юні друзі природи
Ставлення до довкілля формується процесі взаємодії емоційної, інтелектуальної та вольової сфер психіки дитини. Зміст навчального матеріалу знайомить учнів із представникам флори і фауни рідного краю; умовами існуванні, які необхідні для живих істот; елементарними відомостями про взаємодію живої та неживої природи; значенням природи в житті людини; вчить учнів орієнтуватися в найближчому природному середовищі. Формування в учнів цілісної картини світу, уявлення про самоорганізацію, саморозвиток природи, пояснення взаємодії тваринного, рослинного й антропогенного світів, формування екологічної культури, готовності до раціональної діяльності в природі, за якої зберігається існуюча природна рівновага. Метою діяльності гуртка «Юні друзі природи» є:
Реалізація цієї мети передбачає вирішення таких завдань:· засвоєння учнями знань про типових представників рослинного і тваринного світу рідного краю; · усвідомлення дітьми значення фенологічних спостережень; · забезпечення екологічного виховання і навчання, формування відповідального ставлення до природи і готовності до активних дій щодо її охорони; · формування вміння догляду за об’єктами живої природи; · досягнення розуміння учнями практичного значення природоохоронних знань. Програма побудована на основі загально дидактичних принципів (науковості, систематичності, доступності, послідовності, зв’язку навчання з життям). У ній відображено і специфічні принципи (краєзнавчий, сезонності, народознавчий). Програма передбачає ознайомлення дітей із рослинним і тваринний світом, метеорологічними явищами. Це дає змогу вихованцям орієнтуватися в природному середовищі, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки та формувати екологічно доцільну поведінку в природі. Змістом даної програми: передбачено теоретичне та практичне певних навичок щодо ведення фенологічних спостережень і досліджень. Кожний розділ програми передбачає обов’язковий зв’язок теоретичних занять із безпосереднім спілкуванням з природою (проведення екскурсій, фенологічних спостережень, практичних робіт). Практичні роботи проводять як у приміщенні (кабінеті), так і в куточку живої природи та безпосередньо на природі. У кабінеті передбачається робота з розвитку вмінь встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в природі, проведення елементарних дослідів; у куточку живої природи – розвиток умінь і навичок догляду за рослинами та тваринами, проведення фенологічних спостережень. Практичні заняття на природі сприяють розвитку в юннатів практичних природоохоронних умінь (годування птахів узимку, участь в акціях «Синичка», «Годівничка», «Пролісок»). Виготовляючи гербарії, колекції, різні саморобні експонати, діти вчаться працювати з природним матеріалом, що, в свою чергу, допомагає формувати естетичні поняття, бережливе ставлення до природи. Головним у програмі є принцип науковості, який реалізується в процесі формування понять про природу та природні явища. Крім того, всю її (програму) пронизує тема краси природи, її охорони, утверджується думка: через прекрасне в природі до прекрасного в людині.
|
||||
Copyright MyCorp © 2024 | Безкоштовний хостинг uCoz |