Середа, 24.04.2024, 23:02Головна | Реєстрація | Вхід

Меню сайту

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Вхід на сайт

Пошук

Мова сайту


Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish

Друзі сайту

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 87

...

Юні друзі природи

                Ставлення до довкілля формується  процесі взаємодії емоційної, інтелектуальної та вольової сфер психіки дитини. Зміст навчального матеріалу знайомить учнів із представникам флори і фауни рідного краю; умовами існуванні, які необхідні для жи­вих істот; елементарними відомостями про взає­модію живої та неживої природи; значенням при­роди в житті людини; вчить учнів орієнтуватися в найближчому природному середовищі. Формування в учнів цілісної картини світу, уявлення про само­організацію, саморозвиток природи, пояснення взаємодії тваринного, рослинного й антропогенно­го світів, формування екологічної культури, го­товності до раціональної діяльності в природі, за якої зберігається існуюча природна рівновага.

Метою діяльності гуртка «Юні друзі природи»  є:

  • формування у школярів розуміння взаємо­зв’язку природних явищ;
  • вироблення вмінь ведення фенологічних спо­стережень;
  • активізація  пізнавальної та творчої діяльності дітей;
  • розвиток знань, що сформувались у школярів під час вивчення природознавства в школі та з життєвого досвіду;
  • виховання екологічно грамотної поведінки в природі.

Реалізація цієї мети передбачає вирішення та­ких завдань:

·    засвоєння учнями знань про типових пред­ставників рослинного і тваринного світу рідного краю;

·   усвідомлення дітьми значення фенологічних спостережень;

·   забезпечення екологічного виховання і на­вчання, формування відповідального ставлення до природи і готовності до активних дій щодо її охо­рони;

·  формування вміння догляду за об’єктами жи­вої природи;

·  досягнення розуміння учнями практичного значення природоохоронних знань.

              Програма побудована на основі загально дидактичних принципів (науковості, систематичності, доступності, послідовності, зв’язку навчання з життям). У ній відображено і специфічні принци­пи (краєзнавчий, сезонності, народознавчий). Програма передбачає ознайомлення дітей із рос­линним і тваринний світом, метеорологічними явищами. Це дає змогу вихованцям орієнтуватися в природному середовищі, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки та формувати екологічно доцільну поведінку в природі.

Змістом даної програми: передбачено теоретичне та практичне певних навичок щодо ведення фенологічних спос­тережень і досліджень. Кожний розділ програми передбачає обов’язковий зв’язок теоретичних за­нять із безпосереднім спілкуванням з природою (проведення екскурсій, фенологічних спостере­жень, практичних робіт).

Практичні роботи проводять як у приміщенні (кабінеті), так і в куточку живої природи та безпо­середньо на природі.

У кабінеті передбачається робота з розвитку вмінь встановлювати причинно-наслідкові зв’яз­ки в природі, проведення елементарних дослідів; у куточку живої природи –  розвиток умінь і нави­чок догляду за рослинами та тваринами, проведен­ня фенологічних спостережень.

Практичні заняття на природі сприяють роз­витку в юннатів практичних природоохоронних умінь (годування птахів узимку, участь в акціях «Синичка», «Годівничка», «Пролісок»).

Виготовляючи гербарії, колекції, різні само­робні експонати, діти вчаться працювати з при­родним матеріалом, що, в свою чергу, допомагає формувати естетичні поняття, бережливе ставлен­ня до природи.

Головним у програмі є принцип науковості, який реалізується в процесі формування понять про природу та природні явища. Крім того, всю її (програму) пронизує тема краси природи, її охоро­ни, утверджується думка: через прекрасне в при­роді до прекрасного в людині.

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright MyCorp © 2024 | Безкоштовний хостинг uCoz